esseo - always on pole position

Oferta SEO i Google Ads

Pozycjonowanie stron w internecie oraz kampanie reklamowe Google Ads to proces długofalowy. Każdy Klient to inna historia, inna branża i inne potrzeby. Ze względu na te czynniki, do szczegółowej wyceny podchodzimy bardzo indywidualnie. 

Pamiętaj – pieniądze przeznaczone na reklamę to inwestycja!

 

 

 

Wszyscy Klienci, z którymi współpracujemy obserwują znaczny wzrost ruchu na stronie i poprawę zainteresowania ich produktem lub usługą.

 

 

Współpracując z ESSEO otrzymasz wgląd w bieżące wyniki naszych prac. Pokażemy, jak wygląda Twoja aktualna pozycja w sieci, jak reagują Klienci na treści, ile wygenerowaliśmy przekierowań na stronę oraz ile razy potencjalny Klient za naszym pośrednictwem wykonał telefon do Twojej firmy lub dokonał bezpośredniego zakupu!

SEO - Pozycjonowanie stron

SEO - co to?

Pozycjonowanie stron internetowych to czynności, które mają na celu usytuowanie Twojej strony na szczycie wyników wyszukiwań w przeglądarce Google. Dzięki SEO zawsze będziesz widoczny dla swoich potencjalnych Klientów. Naszym zadaniem jest spowodowanie, abyś zawsze był – ON POLE POSITION.

Zadania "on site"

- praca nad słowami kluczowymi

- optymalizacja treści na stronie, grafik i ogólnego układu strony

- edycja kodu strony pod kątem znaczników „meta”, które algorytmowi wskazują najważniejsze informacje o stronie internetowej

- stworzenie linkowania wewnętrznego

- umieszczenie mapy strony

Zadania "off site"

- badanie konkurencji

- stworzenie i prowadzenie wizytówki Google

- link building, czyli pozyskiwanie zewnętrznych treści prowadzących do Twojej strony

- wyszukiwanie witryn, blogów i portali, na których możemy zakupić artykuły sponsorowane kierunkujące na Twoją stronę

- Cennik pozycjonowania stron - SEO -

Pozycjonowanie lokalne

Idealne rozwiązanie dla lokalnych firm, które poszukują Klientów w obrębie swojego miasta np. gastronomia, salon fryzjerski, mechanik samochodowy.
499zł
  • Umowa na czas nieokreślony, z krótkim okresem wypowiedzenia
  • 10 lokalnych słów kluczowych
  • 3 wartościowe linki / mc
  • Zalecenia SEO dla strony internetowej
  • Konfiguracja wizytówki Google
  • Badanie konkurencji
  • Narzędzia analityczne
  • Miesięczne raporty

Pozycjonowanie lokalne - PRO

Idealne rozwiązanie dla lokalnych firm, które poszukują Klientów w obrębie swojego miasta np. gastronomia, salon fryzjerski, mechanik samochodowy.
799zł
  • Umowa na czas nieokreślony, z krótkim okresem wypowiedzenia​
  • 20 lokalnych słów kluczowych
  • 5 wartościowych linków / mc
  • Pisanie i publikacja artykułu - 1/mc
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Konfiguracja wizytówki Google
  • Badanie konkurencji
  • Narzędzia analityczne
  • Miesięczne raporty

Każdy typ biznesu stacjonarnego oraz e-commerce

Idealne dla sklepów internetowych, firm szukających Klientów poza jednym miastem, np. salony samochodowe, kliniki urody, hotele, firmy handlowe.
od 1499zł
  • Umowa co najmniej 6 miesięcy + czas nieokreślony, z krótkim okresem wypowiedzenia
  • Nieograniczona ilość słów / fraz kluczowych
  • Link building dostosowany do potrzeb danej branży
  • Pisanie i publikacja artykułów - co najmniej 3/mc
  • Konfiguracja wizytówki Google
  • Optymalizacja strony internetowej
  • Badanie konkurencji
  • Narzędzia analityczne
  • Miesięczne raporty
  • Opiekun 24/7

- Google Ads - Kampanie reklamowe w wyszukiwarce -

Google ADS - co to?

W pierwszym zdaniu musimy jeszcze raz podkreślić, że działania reklamowe nie są powiązane z SEO i jest to odrębna forma dotarcia do Klienta.

 

Dzięki Google Ads możemy dotrzeć do użytkownika docelowego praktycznie błyskawicznie. Efekty płatnych kampanii marketingowych wewnątrz wyszukiwarki są widoczne stosunkowo szybko. Jest to aktualnie najbardziej rozbudowany i najczęściej stosowany system reklamowy w internecie. Ogromne zasięgi są w stanie bardzo pozytywnie wpłynąć na nasze oczekiwania względem tej formy reklamy.

Rezultaty

Stworzenie kampanii marketingowej Google to proces, który zmierza do optymalizacji słów kluczowych i ustawienia grup reklam. Na początku drogi musimy poświęcić dużo pracy i czasu na monitorowanie słów wyszukiwanych przez użytkowników zmierzających do Twojej strony. Nieraz zdarzy się, że wyszukiwarka przekieruje użytkownika po frazie, która nie do końca odpowiada Twoim oczekiwaniom.

 

Przykład – Restauracja ze stekami jest wyszukiwana po frazie „knajpa wegetariańska”.

 

Śledząc takie wyszukiwania budujemy tzw. bazę słów wykluczających, tak aby już nikt nigdy nie wyszukał nas po frazie „knajpa wegetariańska”. Rozmawiając z Klientami obrazujemy to na zasadzie „efektu lejka”. Gdy zaczynamy kampanię, musimy przebrnąć przez trud zawężenia fraz wyszukiwanych. Trwa to do momentu, aż zbudujemy konkretną i szczegółową bazę słów, która spowoduje, że na stronę będą trafiały osoby faktycznie poszukujące naszej usługi.

Google Ads...

 ...możesz wykorzystywać niezależenie od tego jak duży prowadzisz biznes. Prawda jest taka, że im mniejsza firma i im mniejsza konkurencja, tym niższe kwoty trzeba będzie przeznaczyć na kampanię. Zupełnie inaczej wygląda praca przy wysyłkowym sklepie internetowym o zasięgu krajowym, a inaczej przy biznesie lokalnym, np. usługach fryzjerskich.

Koszt...

...promocji w Google Ads jest bardzo prosty do przedstawienia i łatwy do określenia.

Na to ile wydasz na kampanię składają się praktycznie dwie rzeczy - wynagrodzenie specjalisty zajmującego się Twoją kampanią oraz ściśle określony budżet na promocję.


W przypadku Google Ads płacisz tylko wtedy, gdy ktoś za pośrednictwem reklamy trafi na Twoją stronę – jest to reklama typu PPC (Pay Per Click). 

Koszt pracy Specjalisty

Cena stworzenia skutecznej kampanii marketingowej w wyszukiwarce Google, a do tego jej stały nadzór, optymalizacja i praca nad słowami kluczowymi,
od 459zł
  • Cena miesięczna zależy od wielkości Twojego biznesu, konkurencji, ilości słów kluczowych i zasięgu geograficznego.
  • W cenie 459zł jesteśmy w stanie stworzyć skuteczną kampanię dla lokalnej firmy np. Firma Sprzątająca, Zakład Optyczny, Salon Fryzjerski, Barber Shop, itp.
  • Umowa na czas nieokreślony, z krótkim okresem wypowiedzenia.
  • Badanie konkurencji
  • Narzędzia analityczne
  • Miesięczne raporty
Rekomendujemy


...aby działania SEO połączyć z reklamami Google Ads.


To idealny przykład synergii, gdzie oba „zabiegi” doskonale się uzupełniają dając najlepsze efekty.

Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue