Prowadząc własną stronę internetową lub sklep internetowy, bardzo ważnym elementem odpowiedniego funkcjonowania jest optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe. Najbardziej znana i najczęściej używana przez internautów wyszukiwarka Google narzuca w pewien sposób swoje wytyczne, po których spełnieniu możemy liczyć, iż algorytm spowoduje umieszczenie naszej strony internetowej na wysokiej pozycji wyszukiwania.
Niewątpliwie posiadając sklep internetowy chcielibyśmy, aby osoby poszukujące nasze produkty lub usługi mogli je znaleźć bez “przekopywania” kilkunastu stron wyszukiwarki. Z pomocą przychodzi agencja marketingowa wyspecjalizowana w SEO i pozycjonowaniu stron internetowych. Dzięki odpowiedniej pracy on-page i budowaniu linków w sieci prowadzących do naszej strony (Link Building) Pozycjoner jest w stanie wypracować wysoką pozycję w wynikach wyszukiwań. Jednak aby do tego mogło dojść należy w pierwszej kolejności przeprowadzić odpowiednią analizę i audyt SEO.
Wielokrotnie jako agencja marketingowa ESSEO spotkaliśmy się z wątpliwością, czy podstawowy audyt jest wystarczający aby odpowiednio zoptymalizować stronę internetową. Oczywiście wszystko zależy od tego jak bardzo złożonym “organizmem” jest strona internetowa poddawana analizie. Aby przeprowadzić rzetelny audyt dużego portalu internetowego należy użyć wielu narzędzi zewnętrznych i poświęcić nawet kilkadziesiąt godzin czasu. Takie audyty nierzadko kosztują w granicach kilku tysięcy złotych.
W przypadku niezbyt skomplikowanej strony internetowej lub sklepu internetowego najczęściej wystarczy kilka analiz, aby wiedzieć jakie elementy w naszej witrynie wymagają poprawy. Agencja ma możliwość wykorzystania dostępnych narzędzi Google aby w krótkim czasie dowiedzieć się, czy optymalizacja została przeprowadzona poprawnie.
Od razu rzuca się w oczy fakt, że wpis na blogu, w opinii wyszukiwarki Google ładuje się zbyt długo. Należy zgodnie ze wskazówkami zmienić obrazu w taki sposób aby zredukować ich objętość i tym samym spowodować szybsze ładowanie strony.
Dalej widzimy, że pozostałe elementy tekstów i części technicznej wpisu zostały zamieszczone poprawnie, dzięki czemu dostaliśmy “zielone światło” od Google.
Podobnie ma się sama analiza optymalizacji SEO, którą wpis na blogu przeszedł pomyślnie. Tak utworzony wpis ma szansę zostać często odwiedzanym linkiem w sieci wyszukiwań ze względu na dobre dopasowanie do algorytmu. Właśnie tak przeprowadzony darmowy audyt SEO jest w stanie pomóc nam w pracy nad swoją witryną i spowoduje, że strona internetowa będzie chętnie wyszukiwana.
Jako Agencja Marketingowa przeprowadzamy dla naszych Klientów analizy i audyty SEO. Wystarczy, że podasz nam adres strony internetowej i kontakt mailowy, a my w przeciągu 2-3 dni roboczych wyślemy do Ciebie gotowy audyt.
Jeśli masz problem z samodzielną optymalizacją swojej strony internetowej, możesz na nas liczyć. Z chęcią wdrożymy wszystkie elementy poprawiające stan Twojej witryny, a dodatkowo przedstawimy plan na skuteczne pozycjonowanie strony internetowej.
Zostaw swój adres e-mail oraz adres strony internetowej, a my w przeciągu kilku dni przygotujemy dla Ciebie zupełnie bezpłatny audyt SEO.